duminică, 29 martie 2009

FORMULA 1 / PRIMA CURSA




Prima cursa din sezonul 2009 s-a incheiat, avandu-i pe podium pe: Jenson Button (loc. I), Rubens Barrichello (loc. II) si Jarno Trulli(loc. III)..masina (prezenta in imagine) mi se pare cea mai sexy apartinand echipei sponzorizata de Virgin si Brawn(fosta Honda)..avand mai putine reclame decat celelalte masini f1 din campionat dar avand si un design interesant.

De ieri noapte dupa meci m-am decis ca anul asta o sa-i uit pe favoritii din sezoanele trecute si o sa tin cu altii, ceea ce mi se pare interesant e ca gandurile mele parca au avut efect, printre cei ce-mi doream sa-i vad din nou in frunte se numara si Jenson Button dar si Alonso sau Massa. Ei bine Jenson Button se pare ca revine dupa cativa ani cu o echipa performanta, sper ca nu face doar valuri si ca anul asta o sa castige el campionatul.
Oricum sezonul 2009 pare sa aduca ceva adrenalina in plus, acum masinile avand un fel de buton de "boost"..

Niciun comentariu: