miercuri, 25 februarie 2009

de ce

de ce (o intrebare proasta)

..si totusi am reflectat asupra unui lucru in dimineata asta(25-feb-09)
am ajuns cumva pe site-ul asta, aici > Link catre site site facut pentru a ajuta un copil autist (nu, nu pare sa aiba vreun talent genial la ceva, cum au unii autisti).
Si am postat in special pentru a fi luat ca model de a razbate in viata.
Am vrea cumva sa fim ca baiatu asta si sa fim ajutati sau mai degraba dorim sa ne chinuim un pic altfel si sa ne putem ajuta singuri?
eu cred ca nu ne-ar conveni o viata asa "usoara" in care sa ni se aduca totul la nas, ar fi prea plictisitoare de la un punct incolo;
asa ca, sa ne mai abtinem de la vaicareli, caci vedem ca se poate si mai rau dar numai noi putem face loc de mai bine, si da PUTEM!

sper ca mesajul sa fi fost inteles si sa aiba valoare(altfel ti-am irosit secunde pretioase), iar daca n-ai inteles nimic, mai incearca, poate vei reusi, daca te stradui sigur vei reusi :)

Niciun comentariu: